آنان حریفان قدری خواهند بود اگر...

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 65
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 66
بازدید سال : 2800
بازدید کلی : 13422

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 13422
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1395
نظرات

 

 عنوان: آنها حریفان قدری خواهند بود اگر...

 

دوست عزیزی گفت که اعضای فعلی نظام پرستاری که برای انتخابات چهارم ثبت نام کرده اند و بهمراه افراد رده بالای مدیریت پرستاری اعتلاف تشکیل خواهند داد ، حریفان خیلی قدری هستند.

حرف این عزیز را اینگونه پاسخ دادم:

آنها حریفهای قدری نیستند ولی می توانند حریفان قدری باشند اگر...

به نظر بنده آنها حریف های قدری خواهند بود اگر من پرستار بالین  نسبت به امور صنفی خودبی تفاوت باشم و دچا روزمرگی شوم و فقط کار و کار و باز هم کار کنم و فقط دو قدمی خود را ببینم و فراموش کنم که اصلا حق و حقوقی دارم، حتما آنها حریفان قدری خواهند شد !

اگر من پرستار  شرکتی و یا تبصره از ترس توبیخ و  اخراج شدن ،ترجیح بدهم که به حقوق ناچیز و کار سنگین و شیفتهای  نامتعارف و کمرشکن بسنده کنم، ممکن است که آنها حریفان قدری بشوند!

اگر من پرستار با توجه به عملکردنامناسب نظام پرستاری در سالهای اخیرکه توام با رکود و بیانات ضد و نقیض بوده ، اینگونه استنباط کنم که سازمان صنفی پرستاری ارزشی ندارد و نمی تواند کاری برای بهبود وضعیت من پرستار انجام دهد و فقط از تک رای من برای پرش افراد به  سکوهای ترقی استفاده می شود ، با اطمینان می توان گفت که آنها حریفان قدری خواهند بود.

اگر من  پرستار با سابقه بالا فکر کنم که من دنبال دردسر نمی گردم و به بازنشستگیم زمان کوتاهی مانده است و سازمان صنفی ام ارزش این همه هیاهو را ندارد ، قطعا آنها حریفان قدری خواهند بود!

اگر من پرستار بالین فقط در قبال کار سنگین و وظایف محوله چند گانه که اصلا جزو شرح وظایفم نیست ، فقط به غرغر کردن و نق زدن و از وضع موجود نالیدن ، بسنده کنم ، آنها حتما حریفان قدری خواهند بود!

اگر من پرستار در پست حاکمیتی از وضع موجود راضی باشم و فقط و فقط خودم را ببینم و لذت ببرم که اهرم فشار در دستان تنومند من است و میتوانم اگر اراده کنم با سلیقه شخصی با استفاده از طرح مبتنی برعملکرد به زیر دستان پرستارم  امتیاز از صفر تا 100 بدهم و آنها را مطیع مطلق کنم ، حتما آنها حریفان قدری خواهند بود.

و در آخر:

دوستان من ، آنها حریفان قدری خواهند بود

اگر من پرستار بی تفاوت باشم و برای رای خود ارزش قایل نشوم و فکر کنم که امروز جمعه است و یک روز میخواهم استراحت کنم و با رای من دنیا گلستان نمیشود!!

آن وقت میتوان گفت آنها حتما حریفان قدری خواهند بود زیرا با رای پرستاران حاکمیتی مطیع حتما آنها هرچند با آرای اندک ، رای خواهند آورد و روز از نو و...

 

نسرین قاری

عضو کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان

13 اردیبهشت 94



تعداد بازدید از این مطلب: 215
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود